czwartek, 28 czerwca 2012

czasami...

... nastepuje zmeczenie materialu

Wilbi


13 komentarzy:

  1. Mój M własnie stwierdził ,ze te Bryty to mają to w genach ... :D:D moja robi to non stop !;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja uwielbiam ta pozycje u Wilbiego :D ... i jeszcze jak sie przeciaga i rozczapierza tylnie lapki... po prostu rozkosz w czystej postaci :D

      Usuń
    2. o tak .. kurczaki robi znaczy :D tak nazywa to moja Sis ;) , że takie kurze łapki tylne heheh

      Usuń
    3. hehehe... ja na to mowie paletka ;D ale o fakt, wyglada jak kurze lapki :D

      Usuń
  2. to moja pozycja na dzisiaj :D

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki fajny brzusio! koty to chyba jedyne zwierzeta, ktore pozowanie maja we krwi:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak... jakby nie lezal to na zdjeciu wyglada bosko ;D

      Usuń
  4. Ślicznie się zmęczył ten materiał ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że w te upały wszystkie koty rozkładają się brzuchami do góry! ;))
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja Kota leży podobnie ostatnio całymi dniami, chyba upał ją dopadł

    OdpowiedzUsuń