niedziela, 12 sierpnia 2012

ladowanie baterii ;)

Po kazdej intensywnej zabawie, nagle nastaje cisza.

Wilbi                                                      Wikko

I gdy oba futra znikaja, to wiadomo... ze to czas na futrzana drzemke.

Personal ma wtedy wolne, czasami nawet pare godzin spokoju... wszystko zalezy od stopnia zmeczenia futerkowych a takze od pory roku. Zima spia wiecej. I tak moge spokojnie robic co mam do zrobienia, bez towarzystwa, ktore placze mi sie pod nogami... tudziez przelatuje z predkoscia swiatla. Do tego jak spia to nie marudza... nie jecza, nie spiewaja, nie jodluja... nie patrza mi gleboko w oczy z wyrzutem, ze nie reaguje na ta kakofonie.

14 komentarzy:

  1. Maus, dojrzewam do decyzji o drugim kocie, kumplu dla Wilusia :DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez brytku ?? ... ja jestem jak najbardziej za dwoma kotami :)

      Usuń
    2. Brytku, brytku, ale liliowym tym razem :)))

      Usuń
    3. liliowe tez sliczne :D ... mi sie jeszcze niesamowicie podobaja te kremowe z niebieskimi slepiami ale ogolnie sa dosc rzadkie i takie juz troche mniej brytyjskie... bo mi sie brytek glownie kojarzy z bursztynowymi slepiami :)

      Usuń
    4. nasz Artur jest niby kremowy chociaż póki co wygląda jak liliowy ;) ale oczy ma bursztynowe.. świetna ta podwójna drzemka, jest się do kogo przytulić ;)

      Usuń
    5. kremowe mi sie niesamowicie podobaja :D

      Usuń
  2. Ja też dojrzewam do takiej decyzji , jednak ostatnio znalazłam to : http://bebzol.com/pl/Twoj-kot-chce-cie-zabic.82054.html ...hmmm ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no coz... az takie mordercze nie sa... bo kto bedzie je glaskal, dopieszczal i podsuwal smakolyki pod ryjek ;D

      Usuń
  3. Marzę o kocie i nie mogę się doczekać wyjazdu na studia. Kocham czytać te posty a kotki są cuuudowne. Świetnie je opisujesz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koty to wyjatkowe stworzenia :) a jak jeszcze trafia sie takie ancymonki jak moje ;)

      Usuń
  4. Pięknie śpią... Nic tylko patrzeć i patrzeć... :). Już samo to jest przyjemne i relaksujące.

    OdpowiedzUsuń
  5. Boże jakie słodziaki ♥ jak pluszaki wyglądają ;))
    Pozdrawiam i zapraszam
    http://cherrylassie.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj jakie fajne brysiaki. Uwielbiam koty, sama żyję z taką wesoła trójcą. Dla kotów przesyłam głaski a dla Ciebie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń