czwartek, 26 listopada 2009

najlepszy przyjaciel kota

a ku ku

panienka z okienka

gdzie tu da sie jeszcze wcisnac

ja tu rzadze !

(na zdjeciach Wilbar)

***

Najlepszy przyjaciel (oprocz innego kota) to oczywiscie drapak ;)

Pokochaly swoje drzewko od pierwszego dnia, gdy Wikko spal z prosiaczkiem w muldzie a Wilbar wyl schowany w domku. A poniewaz Wilbar bardzo lubi sie wspinac to nie wiem jak dlugo w ogole ten drapak wytrzyma, bo czasami mam wrazenie, ze te rzeczy sa dla malych... subtelnych kotkow a nie dwoch futer, ktore czasami z takim amokiem w oczach lataja po mieszkaniu w pionie i poziomie, ze nic nie jest przed nimi bezpieczne :)
Nasz drapak rosnie razem z kotami... tu cos zmienimy, tam polaczymy a futra maja radoche.

6 komentarzy:

  1. :)) tak. mam podobne przemyślenia co do drapaka. ale u mnie korzysta głównie jeden kot - Mały Kot.

    OdpowiedzUsuń
  2. i taka mam nadzieje, ze moje male nie beda jako 8 kg dorosle koty tak intensywnie z drapaka - drzewka korzystac bo raczej tego nie przezyje (drapak oczywiscie) ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny drapak, we dwa pluszaki pewnie swietnie sie razem bawia w chowanego. U nas niestety koty moga liczyc tylko na stary fotel - dlatego tak zazdroscimy kazdemu futerku, ktore ma drapak ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Po naszych rzerobkach doszlismy do tego, ze taki drapak mozna zrobic samemu :) w sumie wszyszko (moze oprocz pluszu) mozna kupic w Castoramie czy innym sklepie tego typu.

    Ale jakby nie bylo drzweko to podstawa (kociego szczescia) ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podobają przeróbki :)
    Czy można dostać gdzieś takie gotowe elementy czy samemu trzeba robić?
    Leon też szaleje na drapaku. Mimo, że waży 3,5 kg. to czasem wydaje mi się, że drapak runie...
    Pozdrowienia od Leonka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tu na tych zdjeciach w jest przed przerobkami :) jedyne co na poczatku zmienilismy to kupilam na ebayu taka pluszowa mulde do lezenia i wymienilam z jednym legowiskiem. Na pozniejszych zdjeciach bedzie widac zrobiana z dwoch elementow duza powierzchnie do lezenia ze wzmocnieniem :D

    elementy u mnie mozna kupic na ebayu albo w sklepie zoologicznym (takie wlasnie jak pluszowe muldy, i te nogi owiniete sznurkiem, drabinki i hamaki) ale w sumie mozna tez samemu zrobic, my zrobilismy wzmocnienie z trzonka do lopaty, sznurek kupilismy w markecie budowlanym... wyglada jak oryginal :)

    OdpowiedzUsuń